CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 9, 2009


ni pic kedua orang tua aku yg paling aku sayang....diorang nilah yang mengubah hidup aku daripada aku berperangai macam binatang kepada aku yang sekarang ni...dulu aku selalu bergaduh dengan bapak aku ni...iye r,, time2 tu jiwa baru nak membesar...sume benda r aku nak buat....xpenah r dalam seminggu tu aku xkene makan kpale tali pinggang bapak aku ni..hahaha...dulu gua jahat beb,,, aku harap sape2 yang nak buat jahat 2 xpyah je r..ko ikut je ape yg mak ayah korang ckapkan...mak aku pulak dulu da puas menangis pikirkan pasal aku ni...tapi hari ni,,aku da cuci tangan sume tu,,buang mase je beb,, xpyah r kalo idop nak tnjuk gangster nih...ade yg lg gangster dari kita...ingat ni!!!!

0 comments: